сряда, 12 септември 2007 г.

Let's play

Загнездила ми се беше идеята, че label на тези постинги трябва да е Зъботракaница, просто някак си свързвам това заглавие с нещо всекидневно. След малка проверка от приличие, ще стане на Злободневно. Аре сега, който не знае, да пита Google защо : )

До няколко седмици ще взема да пусна новата си коментарна рубрика на започващия сезон в ПМЛ(игра за футболни прогнози в дира), там отборът, в който играх 4 години започва поредната си битка, дано направят нещо без двама от най-бляскавите си звезди, мен и Амбъра, извадени от отбора поради "треньорска контузия".

Седмицата не започва добре, не съм напълно въстановен от морето, времето се сгомни, което предвещава грипове и всякакви други лайна. Кратката ми спортно-футболна кариера приклиючва дори преди да е почнала, явно неприятната травма в главата няма да премине скоро и раждането на новия Шмайхел се отлага. За капак вдигах като аматьор на понеделничната тренировка по волейбол. Бяхме излезли явно да разходим фланелките, но дори и така трябваше да накажем туристите, както в четвъртия гейм - 25:12. Трябва да се стягам, май ще почна някакви индувидулни тренировки. Голяма картинка ще съм, разхождащо се, огромно туловище в парка, подмятащо си волейболна топка над главата.

Ама така е: Който иска да става звезда, да сяда на елхата!

Няма коментари: