понеделник, 17 септември 2007 г.

Кой е тоя пич ...

Бях решил да пиша за класика , нещо от литературата ама не било писано да е тоя път . За сметка на това ми попадна този сръбски класик :



Не може да не се насладим на чудесната му дигция и богатство на изразни средства. Разбирам го човека ограбиха труда му , момчето наистина ги размаза тоя мач. Рядко ми прави такова впечатление европейски център , но този пич с великолепната си лява кука , невероятно движение в трапеца и извънземното си чадъри е всичко за което един баскетболен фен иска да гледа . NBA налага стила на яките тежки центрове , които мачкат със сила и мощ , грозно е затова лигата се превърна в игра на гардове. Нека има повече бойци с характер като Дарко.

5 коментара:

Amber каза...

Кой е тоя пич? С гащи на жълти петна, язди пони като Дони, бледа кукла гледа мен във нощта!...

хахаха

Bla каза...

Ебати приматЪТ.

Amber каза...

нека
нека
ни
мразят
всички
във
краката
ни
ще
лазят
винкел
купчина
желязо
девет
милиметрови
ни
пазят

Mishev каза...

@bla
Изказваш се неподготвен , с какво право съдиш човек , който е на световно ниво в дадена област била тя и баскетбол.
Може и да не ми отговарящ ,защото е ясно : Някога състезавал ли си се в колективен спорт ?

alvin каза...

Що па си милиш, че bla се изказва за спортните му достойнства? :))

Ти като си участвал в колективен спорт, не си оправил диГцията, нали? :)